Vis enkelt innlegg
Gammel 03-12-18, 23:24   #18
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.458
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny kjøkkenmaskin, noe nytt siden sist?

Jeg har savnet mamma sin gamle Electrolux Assistent, som forsynte meg med brød og boller gjennom hele min oppvekst. Med stor kapasitet, som du lett kan helle mel etc oppi mens den går, og ikke minst, som har en fjærbelastet skrape som gjør at alt blir med, i motsetning til Kenwooden min, som jeg må stoppe innimellom for å skrape deig ned fra kantene. I tillegg slipper man det som skjer med små gjærdeiger i Kenwood, der hele deigen ofte blir sittende fast rundt kroken, og bare snurre rundt og rundt med denne, uten å egentlig eltes (mulig det er bare min, jeg har den billigste typen). Trodde den gamle Electroluxen var forsvunnet ut i historien, men nå ser jeg at det er den som har gjenoppstått (evt bare skiftet navn og leverandør), og bærer nå det klingende navnet Ankarsrum. Så nå ønsker jeg meg den neste gang. Selv om den ikke vinner noen lekkerhetspriser akkurat.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat