Vis enkelt innlegg
Gammel 02-11-10, 11:15   #51
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva i all verden skal jeg bruke denne dumme, dumme hylla til?!

Det ligger noen pene kopphåndklær og kluter i gilde farger der nå men det blir litt... oppstyltet, liksom. Hyllene sitter BOM fast, rikker seg ikke en mm hverken den ene eller andre veien (jeg prøvde igjen igår). Jeg har nå tatt av "litt" og kjøpt noen blafre-bokser Og en litt større en til hyllen over. Jeg var på IKEA igår og så på sånne glass, og de er jo greie de. Men de blir jo fettete oppå der pga stekeos, og jeg aner virkelig ikke hva jeg skulle puttet i dem. Hva putter man i sånne glass? Vi spiser ikke makaroni og ris, så det utgår, og det blir litt rart med tørkede linser kanskje. Dog røde, grønne og gule linser, og hvite tørkede bønner... kunne spart plass i skapet, og det kunne jo gått an. Men det blir jo oppstylta hvis det bare er for pøntens skyld da. :nipsallergisk:
De blafre-boksene synes jo ikke om de er tomme Og et sted må man vel gjøre av tape, målebånddingser, ballonger til lillegutt og ymse ræl.

Disse har jeg kjøpt:


Sist redigert av m^2 : 21-02-18 kl 18:11.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat