Vis enkelt innlegg
Gammel 15-08-12, 10:00   #4
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.758
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The Great Gatsby, diskusjonstråd

Jeg har ventet sååå lenge på å få diskutere denne boken, men når det kommer til stykket, så vet jeg ikke helt hva jeg skal si. Jeg elsker boken. Den går under huden på meg på en måte jeg ikke helt forstår. Jeg synes boken er så trist, så trist. Det er noe med forgjengeligheten (er det et ord?) og den desperate kampen om å føle at man er verdt noe, så griper meg.

Men boken er snodig. Mange steder er jeg litt sånn: "jaha, og hvorfor skrev forfatteren akkurat dette?", uten at jeg klarer å tolke meg frem til et svar.

Så jeg er veldig spent på hva dere andre har å si.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat