Vis enkelt innlegg
Gammel 22-09-16, 14:57   #48
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Jeg er ikke ute etter noen, jeg er ute etter noe".

Røverdatter: Jeg mener å ha lest forskning der akkurat dette var tatt med i betraktningen, men at vi likevel ligger høyre. Angående andelen sykmeldte i typiske kvinneyrker, tror jeg det har både med aksepten for at "nok er nok, nå må du ta vare på deg selv litt, ingen takker deg for å slite deg ut" er mye større blant kvinner enn blant menn, og selvsagt at en del kvinneyrker (innen helsesektoren spesielt) er belastende og har et stort arbeidspress. Der jeg jobber er det overvekt av kvinner, men også ganske mange menn, men av en eller annen grunn er det langt flere kvinner som blir sykmeldte av hardt arbeidspress. Samtidig vet jeg ikke helt hva vi skulle gjort om alle hadde "jobbet som en mann" hos oss. Mest sannsynlig lagt ned hele bedriften.
Mannfolk er jo generelt latere.
:lener seg tilbake og venter på å bli "arrestert" :

Annemede: Ingen har diskutert karensdager i denne tråden.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat