Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-20, 09:25   #48
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gutta på togtur alene, 7 og 12 år?

Floksa, jeg mener barna mine er reisevante og tåler at reiseplaner endres og at det blir venting. Men jeg orker ikke tenke på at barna kan bli sittende i nær seks timer uten beskjed på Ringebu fordi lokføreren valgte å kjøre inn i flomområdet kl 13, enda det sto på VG.no før kl 08 at det var flom og store skader. Eller tenke på at barna blir sittende på Otta å fryse i 20 minus fordi toget ikke får strøm. Der har vel Heimevernet laget unntaksplan.

Jeg har opplevd som Charlie, ingen assistanse og ingen hjelp. Men endel sympati, og skryt av flinke barn fra andre reisende, men det hjelper så lite. På Ringebu fikk jeg konduktør til å bestille egen taxi til barnefamiliene, så kunne vi heller bare bli sittende å vente. For vi hadde ikke sjans til å mobilisere småbarn, barnevogner og kofferter raskt nok til å komme tidsnok i kø. Ingen hensyn.

Jeg og flere som skal samme vei kjører nå selv, hele veien eller møter familie halvveis.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat