Vis enkelt innlegg
Gammel 21-03-10, 13:40   #25
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva vil vannsøyle 5000 si?

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

De nekter ikke ta imot beksjeder altså. Tror kanskje det bare er jeg som irriterer meg litt, når jeg kjøper utstyr til tusenvis av kroner, og sa drar de alltid den regnbuksa utenpå. Det er nok bare meg. De fleste i vår barnehage har barn selv.
Det jeg egentlig bare lurte på er om vannsøyle på 8000 er godt nok, så lenge ungen ikke bader i timesvis i vanndammen.

Jeg tok regnklærne med hjem liksågodt jeg....Barnehagen har forstått at jeg heller vil bruke tekniske klær til jenta. Men hadde regndressen hengt i barnehagen, hadde nok den blitt brukt allikevel . Har gitt beskjed om at jeg skal vurdere regndress om hun evt blir våt i de andre klærne og det er helt greit virker det som. Jeg og ikke barnehagen, bestemmer hva barnet mitt skal ha på..

Men jeg har fullstending forståelse for at det kan være vanskelig for de ansatte å vite hva som er bra /vanntett og hva som ikke er det. Og da velger de vel regntøy for å være sikre. Så da har jeg gjort det litt enklere for dem, med å ikke ha så mange valg. Jeg kan ikke forvente at de skal huske, for hvert enkelt barn, hva slags klær de skal ha til det været og hva de skal ha til et annet vær.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat