Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-18, 12:55   #22
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.905
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Spinnoff] Hva er du skikkelig god på med ungene dine?

Vi er veldig gode på felles familietid. Frem til i høst spiste vi alltid frokost sammen, vi spiser fremdeles de fleste middager sammen. Vi ser en del tv sammen, vi spilte mye spill da jentene var mindre og gjør det fremdeles en god del.

Vi er gode på å inkludere jentene i vårt felleskap med venner. Vi har aldri operert med barnemenyer eller barnemat, de har deltatt i middagsselskaper på lik linje med de andre og vi har fått tenåringer som sitter til bords og er med i samtaler og har et godt forhold til våre venner.

Vi var veldig gode på friluftsliv da jentene var små. Spesielt på lavterskelfriluftsliv. Veldig mye ute med lek og aktiviteter og matlaging, lite hytte til hytte. Det er det mindre av nå når de i større grad tar egne valg og har egne tanker om hva de vil i helgene. Men jeg håper at et grunnlag er lagt.

Vi er gode på å ta jentene seriøst. De er med i samtaler om hva vi skal gjøre og hvorfor. Og selv om det er vi som tar avgjørelser, så blir de hørt.

Vi er gode på kultur. De har vært mye i teater og på konserter. Vi har vært mye på biblioteket og lest veldig mye høyt.

Vi er helt sånn middels på å følge opp fritidsaktiviteter. Og det er et bevisst valg fordi vi har villet at de skulle få lov til å ikke alltid ha mamma og pappa på slep i alt de gjør. Jeg har kjørt masse til fotballkamper, men passer også på at jeg ikke melder meg hver gang og at ikke mine er de som alltid må forholde seg til at mamma følger med.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat