Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-19, 08:56   #18
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.388
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lei av å være trett, endring i kosthold?

Jeg har ikke lest alle svar.

Jeg var som deg, i tillegg var jeg litt mer nedstemt og ikke like blid som deg. Jeg vurderte et antall ganger om jeg kunne legge meg og sove på gulvet på jobben.

Jeg gikk til en privat lege som sjekket alt nøye. Masse blodprøver, jodprøve osv. Hun fant lave verdier på en del ting. Vil du at jeg skriver opp alle typer prøver som ble tatt? Det kostet meg noen kroner, men var virkelig en investering i meg selv. Legen har så fulgt meg opp i flere måneder. Jeg fikk også kostveiledning så at jeg kunne spise mat som inneholdt det som jeg lå lavt på i tillegg til multivitaminer og ekstra vitamin D.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat