Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-15, 11:03   #14
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Filmer sett i 2015

Får se om jeg klarer å følge opp. Vi ser stort sett en film stort sett hver fredag og lørdag sammen når det passer seg sånn.

1-3.Har endelig fått sett alle 3 Ringenes Herre filmene sånn at jeg har skjønt sammenhengen og fått med meg alt. Ellers har jeg sett litt på alle sikkert 3-4 ganger tidligere. Deilig med større barn så man får sitte i ro.
4. Edge of tomorrow. Tom Cruise får vist seg frem, han.
5. Jack Ryan, Shadow Recruit. Spennende spiontriller.
6. World War Z. Kan se hva som helst med Bradèrn, jeg. Filmen var veldig spennende også. Litt sånn Walking Dead-grufull med full action hele tiden.
7. Mission Impossible, film 1. Fortsatt spennende etter snart 20 år.
8. Mrs. Dobtfire med Robin Williams. Gutta likte den godt. Festlig og litt trist.
8. Jumanji med Robin Williams. Flott film. Eldstemann var svært skeptisk men ble da sittende.
9. Oz, den store og mektige. Har sett den flere ganger før, men fin fortsatt.
10. Faen ta skjebnen. Åh, snufs. Verken mannen eller gutta ville i utgangspunktet se den men siden det var morsdag så bestemte jeg og det ble fort stille. Mer snufs..
11. Mission Impossible II. Synes den var mye mer spennende enn den første, selv om den også var kjempebra. Tom Cruise funker fortsatt. Gutta satt som tente lys.
12. Mission Impossible III. Like spennende den.
13. Mission Impossible IV - Ghost Protocol. Full action.
14. Salt. Full action med Angelina Jolie.
Pluss noen komedier på Netflix som jeg har glemt..
15. Xmen, days of future past.
16. Fast&fourius5.
17. Fury med Brad Pitt. Krig hele veien. Huff, hjalp ikke at Brad var med engang. Huff.
18. Sesong 1 av Orange is the new Black. Likte den.
19. Sesong 2 av Orange is the new black.
20. Mockingjay part1. Tja.
21. Skyggejegerene, miniserie på NRK nett.
22. Hobbiten, Femhærslaget. Flott film. Jeg synes disse Hobbiten/RingenesH-filmene er vanskelige å skjønne med alt som skjer men denne viste jo begynnelsen på alt.
23. The Maze Runner. Veldig spennende. Eldstemann så den på kino og synes den var skummel dengang, minsten tåler sånt og synes den var kuul.
24. Battleship. Komedie med aliens, marinen og det å redde verden. Ok
25. Kvinnen i buret. Spennende, mer enn boken for den fikk jeg ikke helt taket på.
26. Enders game. Sci-fi med Harrison Ford og en ung gutt som skal redde verden .
27. MIB1. Fortsatt kuul.
28. Save Menig Ryan. Grusom krigsfilm, like ille hver gang vi ser den. Gutta så ikke altså.
29. Engler og Demoner. Mange detaljer så like spennende selv om vi har sett den flere ganger.
30. Thor. Sett mange ganger men grei type å glo på så..
31. Thor 2. The dark world. Digger helten med musklene.
32. The Imitation Game
33. Jurassic Park
34. Jurassic Park2
35. Jurassic Park3. JAda, tar et raid før kino.
36. Jurassic World på kino. Helt grei selv om den varte i over 2 timer
Har sett noen i sommer men har glemt å notere. Skriver inn om jeg kommer på-
37. Tomorrowland på kino.
38. Reisen til jordens indre. Filmbursdag for minsten. Ingen ville først se filmen men det gikk ikke lang tid før alle satt musestille.
39. A million ways to die in the west. Tull og tøysefilm
40. Left behind. Skikkelig Æ-film med Nicolas Cage.. går det dårlig med karrieren, tro?? Styr unna.
41. Avengers, Age of Ultron. Superheltene er tilbake.
42. Fasandreperene. Veldig nedtur ift boken..
43. Mad Max, fury road. Huff og huff så tragisk. Mannen liker sånt så da ble det til at jeg også så.
44. San Andreas. Bra action hele veien.
45. Gutten i den stripete pysjamasen. Forferdelig og for en grusom slutt.
46. Jurassic World igjen. Like spennende denne gangen.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.

Sist redigert av GinaK : 22-12-15 kl 13:09.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat