Vis enkelt innlegg
Gammel 29-06-15, 09:23   #48
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Flere enn meg som føler de har «sett det meste» innenfor film/serier?

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Jeg tenkte å starte på Sopranos snart på HBO. Trodde jeg var den eneste i verden som ikke hadde sett den.

Jeg har heller ikke sett den. Dagene har liksom ikke timer nok...

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg hører på bok nr tre i bilen om dagen. Og ser på serien når jeg husker at den går. Er det noe sted man kan streame den? Serien er forøvrig ikke så tro mot bøkene akkurat. Men det er greit nok.

Jeg skulle også gjerne streamet den, for jeg klarer ikke få med meg på tv. Og jeg er litt mer der at jeg binger tv-serier for tiden. Akkurat nå er det Peaky Blinders, gamle Bones-episoder og SGU. Samt noen andre innimellom...

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat