Vis enkelt innlegg
Gammel 13-02-13, 10:53   #1
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv
 
Cauchy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 1.718
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sofabord til hjørnesofa

Hei!

Dette er mitt første innlegg her inne, men jeg har sniklest en stund og synes det er mange hyggelige brukere her som gir gode tips og råd. Håper derfor dere kan hjelpe meg med min lille interiørutfordring:

Jeg trenger et nytt sofabord. Mannen har kommet med krav om at det må være hylle under, men hylla skal helst ikke være like stor som bordplata siden den da er i veien for beina. Jeg vil helst at bordet ikke er for lavt, og har satt 45 cm som smertegrense. Sofaen er en hjørnesofa med mål ca. 2,9m x 2,3m og brukes til alt fra å se på tv til kaffebesøk. Jeg liker godt Rund fra Bolia i valnøtt (http://www.bolia.com/nn-no/catalog/n...4-01_4772.aspx), men usikker på om et slikt rundt bord vil se pent ut til en såpass avlang sofa, og også hvor praktisk det er.

Håper dere kan komme med litt synspunkter og eventuelt forslag til andre bord. Vi venter vårt første barn snart, så det er en fordel hvis det tåler litt søl og hard medfart (og sikkert andre ting som vi ikke har tenkt på).

Cauchy er ikke aktiv   Svar med sitat