Tråd: Brødboksen
Vis enkelt innlegg
Gammel 19-03-16, 21:43   #5
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brødboksen

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det er jo ikke sentrum engang. Det er fra vest for Frognerparken. Kan jo hende de utvider etterhvert slik som Foodora gjør. I mellomtiden kan du sjekke denne Apan, de leverer her i i allefall. https://www.morgenlevering.no/oslo/utvalgte-omrader

Stemmer, jeg så litt raskt. Kun i vest da. Det er ikke sentrum nei.
Jeg har sett på morgenlevering, men det er så mange pakkeløsninger. Jeg så mest for meg produktene vi liker aller best fra Åpent bakeri siden vi sjelden får dratt dit.

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

Joda, det tror de nok. Men de utvider ett område av gangen. Jo mer populære de blir, jo mer utvider de (gjetter jeg), derfor jeg laget tråden.

Ja, var lurt det altså!

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er aktiv nå   Svar med sitat