Vis enkelt innlegg
Gammel 01-08-16, 12:49   #8
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.961
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere på Michelinrestauranter?

Vi har gjort det noen ganger ... eller vært der like før de har fått stjerne(r) hvis det teller.

Vår konklusjon er at det ikke er helt verdt det. Vi er glade i god mat, men at det for vår del ofte har blitt for eksperimentelt for vår smak. Og så er jeg ganske gjerrig/sparsommelig av meg, og klarer ikke helt å nyte måltidene når de blir altfor dyre.

Vår konklusjon er at vi foretrekker restauranter i sjiktet rett under stjernenivå. Det er godt nok for oss, og vi koser oss mer der. De gangene vi har besøkt restauranter som har fått betegnelsen Bib Gourmand i Michelin er de gangene vi har vært mest tilfreds.



Vi hadde en ganske kjip opplevelse på en 2-stjerners restaurant i Barcelona. Det ble fort relativt åpenlyst at vi ikke ble ansett som verken kule eller rike nok til å gi oss noen særlig service. De på bordet bak oss oppførte seg som drittsekker, men utstrålte tydeligvis mer penger enn oss. Vi burde bare ha gått, men endte opp med å gi skammelig lite tips og heller fortelle at dette ikke var til forventningene .... ikke at jeg tror de brydde seg nevneverdig.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat