Vis enkelt innlegg
Gammel 30-01-18, 12:47   #13
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.545
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vedlikehold av vekt. Lett eller vanskelig?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Hvis jeg har skjønt det riktig så er kroppen hormonelt innstilt på den høye vekten, og vil søke å styre deg til økt matinntak til du er der igjen, og det varer en god stund.

Jeg hører stadig vekk at dette er bare tull, at det eneste det handler om er energi inn og energi ut, og ser man helt instrumentelt på det er det sikkert sant, men kroppen er ikke en maskin. Det er vanskelig, eller umulig kanskje, å ha full kontroll på både inn og ut. Også oppgitt energi i matvarer er jo ikke et 100% nøyaktig tall. Og det du sier der er noe jeg opplever veldig sterkt, kroppen min motarbeider meg.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat