Vis enkelt innlegg
Gammel 06-10-17, 21:03   #17
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.526
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den beste barnehagesekken, barnehagematboksen og drikkeflasken nu til dags?

Alle mine har hatt/har berganssekker, og forskjellen fra de to store fikk sine, hvor strammetråden i toppen utgjorde en kvelninsfare, er at nå er den bare to tråder som kommer ut, ikke en løkke. Derved skal det mer til å kveles på den.

Både forrige bhg (som krevde sekk førskoleåret) og den vi har nå er det vanlig med sekker, men den forrige KREVDE og jeg praktiserer det også nå, at sekken ligger oppi korga på toppen, ikke henger på plassen (men her er ikke bhg like obs på det, det henger sekker på plassene, i alle fall på småbarn men der har jo ikke ungene tilgang til garderoben på samme måte som på storbarn da.

Uansett, jeg synes det er gode sekker, gode reguleringsmuligheter og skolebarna bruker den som tursekk (Ja, jeg har relativt små skolebarn da)

Men du endte nok med et godt valg selv om jeg ikke kjenner dtaljert til valgene dine

Flasker har jeg ikke funnet den gode på enda uansett...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat