Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-17, 20:38   #54
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.378
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags sko kjøper dere til tweens/ungdommer nå?

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Det er HER poenget mitt med vanlige joggeskoutseende kommer, fordi de min har har vanlig joggeskosåle. Ikke sånn stiv som GT har.

Men ser de ut som de joggeskoene kidsa på hennes alder synes er kule og vil ha - var vel det jeg egentlig lurte på. Det vil si helst hvite. Og om de har god demping (altså om de er virkelig joggesko, ikke "fritidssko" som ser ut som joggesko), og går opp til str ca 40, og ikke koster 1000 kr...

Nei, jeg kjøper nok ikke Gore-Tex-sko, enten blir det vanlige joggesko, eller så får hun klare seg med de lilla Salomonskoa og de Nike-restene hun har, fram til det blir aktuelt med vintersko.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 25-10-17 kl 20:45.
My er aktiv nå   Svar med sitat