Vis enkelt innlegg
Gammel 01-04-17, 22:02   #30
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Tråd #3

Hadde ungene vært her hadde det vært pizza from scratch. Men i dag ble det pastasalat og hvitløksbaggiser. Jeg og sambo er syke begge to, så vi fikk ikke dratt i barna mine sin bursdagsfeiring hos faren. Jeg og sambo laget bursdagskaken da (med engangshansker på, i tilfelle) og pastasalat, som eksen min hentet her. Så beholdt vi litt av salaten siden det var så ville mengder, og spiste det til middag. Har ingen energi, bare masse snørr og hoste, så det var greit å ha noe enkelt i dag.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv