Vis enkelt innlegg
Gammel 29-07-16, 19:39   #26
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.550
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Katteomplassering - veldig dårlig timing

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Skjønner det er kjipt, men skjønner allikevel ikke prioriteringen. Du er uten inntekt og vet ikke fremtidig bosituasjon. Jeg hadde avlivet dem om jeg ikke fikk dem omplassert i England. Mye å frakte over og organisere når du lander her om du ikke skal holde på med kattene også.

Helt enig.

Opprinnelig lagt inn av m|nken, her.

Man avliver ikke friske dyr, det finnes løsninger bare man bruker litt tid i de rette kanaler.

Det er ikke alltid man har den tiden, og her haster det jo med å få flytting osv. i orden. Rettssak er 4. august og skolestart for frukt er 17. august, og da er det jo ganske viktig at ungene er begynt og innkjørt i bhg. osv. Noe som betyr at ting må skje fort.

Jeg skjønner ikke at det er noe å tenke på engang, men det er vel fordi mitt livssyn tilsier at ingen merker at de er døde.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat