Vis enkelt innlegg
Gammel 21-06-18, 16:37   #13
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Basehopping - hva syns dere?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Det er jo ikke flust av redningspersonell heller, det er jo de samme folka som må forlate sin daglige jobb og rykke ut nok en gang, enten de er betalt eller ei.
Så jeg ser ikke at betaling for redningsaksjon hjelper noe særlig, risiko og slitasje på folk blir ikke mindre.

Jeg så nå mest for meg at slikt redningspersonell var ansatt av for eksempel forsikringsselskapene jeg da. Ikke at frivillige skulle gjøre jobben. Det ville nok koste en formue, så mange basehopp ville bli unngått fordi det ble for dyrt.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat