Vis enkelt innlegg
Gammel 16-05-20, 10:38   #3
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Permanent eyeliner?

Ikke gjør noe permanent. Det er tull. Det forsvinner ALDRI, du tar det med deg i grava. Det blir bare styggere etterhvert. Blassere/blåere/gråere. Det fader, forsvinner ikke. Jeg har på bryn og øyne, og angrer som en hund. Heldigvis er jeg velsignet med hårete bryn, så bare jeg farger dem, så er det ikke så ille. Øyne har jeg hatt i 4 år. De er like sterke, bare ikke så sorte lenger. Pluss at jeg synes det er en litt før tykk strek. Jeg må helst bruke øyenskygge hver dag før at det skal se penest mulig ut. Så IKKE ødelegg deg. Please.

Jeg har forresten microblading på bryn og liner på øyne. Jeg er kjempelei av å ikke få lov til å være naturlig. Det er ikke grisestygt altså. Men det forskjønner meg ikke..

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat