Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-20, 22:06   #15
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.435
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alle veier fører til Ålesund? (Fra Rjukan)

Opprinnelig lagt inn av Strutsen, her.

Personlig synes jeg den strekningen fra Åndalsnes til Vestnes er lang og kjeeedelig. Men det er muligens fordi jeg har kjørt den hundrede-og-fjørti ganger.

Velger du alternativ 1 hadde jeg lagt inn en tur på Gamle Strynefjellsvegen og kjørt til Geiranger og derfra tatt ferga over til Hellesylt - Stranda - Sykkkylven - Ålesund. Eller kjørt opp Ørnesvingen og deretter til Eidsdal - Liabygda - Stranda - Sykkylven - Ålesund.
Da kjører dere forbi heimbyda mi og ingenting er finere enn den.

Åndalsnes-Vestnes er kjedelig ja, selv om Tresfjordbrua hjalp en del. Velger du Romsdalen (stopp innom Avdemsbua) ville jeg heller kjørt Trollstigen (tar av før Åndalsnes) og Stranda - Sykkylven, med mindre hensikten er å komme fortest mulig til Ålesund.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat