Vis enkelt innlegg
Gammel 15-05-18, 23:32   #376
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når nokon ikkje drikk alkohol

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Men det er utvilsomt mer skadelig for familien/barna at mor/far er full/småbrisen flesteparten av ukens dager enn at de veier 20 kilo for mye.

Ellers synes jeg ikke det er så fryktelig interessant om folk drikker alkohol eller ikke i festlig lag. Jeg spør sjelden om hvorfor folk ikke drikker (da må det i så fall være folk jeg kjenner godt, og som pleier og drikke) og ville i alle fall ikke kommet med oppfølgingsspørsmål til temaet. Jeg har heller ikke lagt merke til at det er en "greie" blant de jeg omgås (venner eller kollegaer) når noen velger å ikke drikke på en sammenkomst.

Men småbrisen flesteparten av ukens dager er da alkoholmisbruk?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat