Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-18, 11:56   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.854
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjelp! Trenger fin og billig taklampe!

Jeg kjøpte Acorn fra Northern Lightning, fordi jeg elsker den og lenge har ønsket meg den, og fordi lampen vår over kjøkkenbordet plutselig tok kvelden.

Vel. Acorn har ikke ankommet ennå, og dessuten er den altfor dyr. Vi kan ikke prioritere dyr lampe nå, egentlig. Dessuten har jeg begynt å tenke på at lampa kun lyser nedover. Dette burde jeg tenkt på før. For kjøkkenet vårt er mørkt, og belysningen der må stå på hele dagen, sommer som vinter. Jeg lurer på om jeg har gjort en kjempefeil og om jeg bør returnere den så snart jeg kommer. Og heller kjøpe en billig lampe som gir mer generell belysning.

Så:

1. Stemmer antakelsen min om at Acorn ikke egner seg til generell belysning?
2. En fin og rimelig (helst maks 1000 kr) som gir godt generelt lys?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat