Vis enkelt innlegg
Gammel 01-04-18, 12:44   #40
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal vi snakke om Heimebane?

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Jeg synes Anne Dahl Torp snakker som Ingrid Bolsø Berdal, men som bokmål oversatt til nordtrøndersk. Jeg synes det er litt kjedelig. Men hun som spiller datteren er sjarmerende, nerden, og flere. Han som spiller kjæreste glemte å snakke trøndersk på de første replikkene sist episode. Men jeg følger med, enda jeg ikke kan eller vil kunne fotball. 4-4-2, et program på P3, ikke sant?

Trudde han var trønder eg?

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

Her i huset synes alle tre det er en fin serie!

Kidsa til Carew har vel hovedsakelig vokst opp andre steder enn i Ulsteinvik? Vært med far rundt i verden på proffoppdrag. Ikke rart de er dialektforvirra.

Godt poeng

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat