Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-19, 16:36   #4
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.470
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis man har lagt sin elsk på Ole Lynggaards månestensdråper

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Over 10 år på dette forumet, men har enda ikke lært å legge inn bilder. Hvordan gjør jeg det?

Du laster egne bilder opp til en bildedelingstjeneste på nett, som f.eks flickr.com, og kopierer bildeadressen derfra ved å høyreklikke, og limer adressen inn i boksen som kommer opp når du trykker på bildeikonet i meldingsboksen her inne (gul firkant med fjell og sol).

Bilder på internett legger du inn på samme måte. Du får bildeadressen til disse også ved å høyreklikke på bildet. Hvis bildet viser seg å bli gigantisk i meldinga di her på FP leter du bare videre, til du finner bildet i mindre format på en annen nettside. Fra Google bildesøk bruker jeg å høyreklikke og velge "åpne bildet i ny fane", da ser jeg både hvor stort bildet blir, og jeg kan kopiere adressen fra adressefeltet øverst i nettleseren.

Eller du kan laste bildet opp som vedlegg ved å trykke "behandle vedlegg" nedenfor meldingsboksen (begrensning på filstørrelse og -type).

Når det gjelder det første spørsmålet ditt har jeg sett mye fint på Etsy i den stilen.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat