Vis enkelt innlegg
Gammel 25-09-07, 17:35   #185
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.570
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Ut-av-skapet-tråd": Hva synes dere er "fjollete" klær/stash til barn?

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Jeg er sånn nesten enig. Klart unger skal få leke. Samtidig synes jeg det er greit at det finnes noe i verden man skal være forsiktig med. Som for eksempel et verdifullt klesplagg.

Jeg er ganske enig i dette. Og i tillegg synes jeg det er en del av den sosiale treninga at barn lærer seg at man pynter seg i visse anledninger, og at man fører seg litt annerledes når man har penklær på enn når man har parkdress (snakker selvfølgelig om barn som er så store at de har forutsetning for å forstå dette). Uavhengig av hva slags pris det er på penklærne.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat