Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-13, 11:13   #31
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.265
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva finner man på på hytta, med de litt større barna?

Jeg må legge til at jeg også gjør mye sammen med ungene, altså, og ikke minst er med på å sette igang aktiviteter. Når jeg er alene med dem, derimot, så er jeg også litt avhengig av at de klarer å holde seg gående en stund selv. Vi har ikke strøm, ikke vann og absolutt ikke nettdekning på hytta. Det er en dagsutflukt å dra til butikken. Alt tar litt lengre tid der, og jeg gleder meg over at ungene tar til seg stemningen og klarer å skru ned tempoet. Og at de syns det er stas og selvfølgelig å ta med vedkubber når de har vært på do, å feie plattingen for snø så vi kan gå tørrskodde til boden og doen og å fylle snø i gryta på parafinen, sånn at vi har varmt vann. Jeg vet at jeg har lykkes når en av jentene kommenterte i vinterferien at det rant fra en takrenne, så vi burde sette ut en bøtte. :sporer helt av:

Nå ble jeg plutselig litt trist for at vi ikke skal på hytta i påsken.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat