Vis enkelt innlegg
Gammel 31-07-18, 19:27   #12
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lavprisgravferd, vil det slå an?

Jeg ville valgt «lavpris» hvis ikke avdøde selv hadde store visjoner om hvordan begravelse/seremoni skulle være, og når jeg dør håper jeg de rundt meg vil velge enklest/billigst også.

Når jeg dør kunne kroppen min like gjerne blitt kasta i søpla eller brukt som mat til sultne ulver eller hva som helst. Jeg er jo død. Kroppen min er ingenting.

Jeg varierer i hva jeg tror og ikke tror på, og hvor åndelig/ikke åndelig jeg er, men kroppen min er ikke den som verken drar til himmelen/helvete eller blir født på ny eller noe slikt.


Så ja til billigpakker!

__________________
~Maybe it's time to heal~

Sist redigert av Kirsebær : 31-07-18 kl 21:05.
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat