Vis enkelt innlegg
Gammel 14-03-13, 19:23   #54
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.501
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Overreagerer - fire barn i baksete?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Er det ikke det? Hvorfor er det sikrere å kjøre belteløst i buss enn i bil?

Fordi bussen er tyngre. Altså, alt kommer jo an på type ulykke. Kjører du utenfor et stup er det like ille i en buss som i en privatbil, men kommer du i en kollisjon er det tryggere å være i det kjøretøyet som har mest masse.

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Reagerer dere virkelig ikke mer på noe som er potensielt livsfarlig for barna?

I dette tilfellet ville jeg jo ha fått vite om det i etterkant, og da var jo barna vitterlig i livet. Folk er veldig forskjellige, jeg kan grue meg masse og tenke masse skrekksenarioer i forkant, men det er sjeldent jeg blir redd for noe som allerede har skjedd.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat