Vis enkelt innlegg
Gammel 08-11-22, 13:07   #18
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.176
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du en høflig bilist?

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Det kommer an på hvor avansert det krysset er, og hvor mange hender og hoder jeg har tilgjengelig for å hilse med. Hvis det kommer biler, syklister og fotgjengere fra alle kanter så kan det hende at jeg ikke har kapasitet til også å takke høflig. Men jeg takker pent inni hodet!

Men når jeg kjører smale vestlandsveier og folk svinger inn på møteplasser for å slippe meg forbi, så hilser jeg alltid. Det er det jaggu ikke mange med østlandsskilter som gjør.

Østlendingene sitter nok med hvite knoker og panikk i øynene og ber for sitt liv, tenker jeg, mens de henger mellom liv og død på kanten av veien.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat