Vis enkelt innlegg
Gammel 16-05-18, 17:31   #92
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.172
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du en bunadsramp?

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg har også hatt min i over 30 år, og på 80-tallet brukte jeg sjalet sånn som Husfliden ville ha det da; at det lå langt utover skuldrene og sto opp, og fullstendig hindret bevegelsesfriheten. Har det blant annet sånn på konfirmasjonsbildene fra 86. Hatet sjalet da, særlig fordi jeg danset folkedans og det var veldig i veien. Men da de forandret på hvordan sjalet skulle bæres på 90-tallet, falt alt på plass. Det er ikke vanskelig å legge sjalet riktig heller, man må bare prøve et par ganger. Men man må ha relativt tettsittende liv rundt puppene for at det skal holdes på plass, da.

Jeg trenger et tapåsjaletkurs hos Stompa.

Jeg har prøvd å gjøre slik Husfliden her viser på videoen sin, men det blir bare tull.
Livet har vært stramtsittende, men jeg er relativt flat fremme, og er spent på de 16 kiloene jeg har mistet de siste 4 mnd og hvor slaskete livet blir av det.
Det blir nok sjalknapp i morgen også, men neste år! da skal det legges ordentlig.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat