Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-18, 12:53   #143
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du en bunadsramp?

Jeg så en bitteliten jente i blå nordlandsbunad i går. Jeg så ikke at den var strikket (sto litt på avstand) før hun jeg sto med sa det. Der var blomsteranken nederst brodert på i ettertid - den var helt lik voksenbunaden bare nedskalert, og utrolig skjønn.
Det koster jo fanden meg en formue for de der minibunadene, og de variantene som ikke kan legges så enkelt ned og ut som f.eks. Hallingbunaden til Knøtteliten, det krever jo at man har noe som kan gå i arv.
Nå har jeg for øvrig fjernet siste folden nederst på stakken til Knøttet. Det er fortsatt mulig å senke den litt øverst tror jeg, men ellers så betyr jo det at vi rett og slett nærmer oss at hun vokser ut av den.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat