Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-16, 02:39   #3
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Blir spennende å se om dette funker for å lære å slå hjul

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Men hva er det hun ikke får til? Farten? Rette ut kroppen? Hva sier trenerne?

Tenker også at det er spennende å se om matten har noe effekt. Personlig så tenker jeg at det kanskje tar mer fokus bort fra det som faktisk får "hjulet til å gå rundt", men håper jeg tar feil Kjipt når man jobber og jobber og ikke får det til.

De har ikke øvd så mye på det på trening ennå egentlig. Er egentlig bare på forrige trening jeg har sett dem øve. De hadde en fremvisning nylig, da kunne de velge mellom å slå hjul eller stupe kråke. Men hun har hatt lyst til å lære det lenge og litt av problemet er vel at hun lett sammenligner seg med andre jenter som har gått der i både ett og to år. Hun klarer jo å komme seg opp i håndstående, men ikke å holde seg der. Så tror hun har det som skal til for å sparke fra og komme seg rundt. Tror kanskje det handler mest om det å faktisk tørre og å holde kroppen strak underveis. Uten at jeg er noen ekspert på dette.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat