Tråd: Neglepleie
Vis enkelt innlegg
Gammel 25-11-16, 13:22   #1
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Neglepleie

Mer neglespørsmål fra meg. Jeg har endelig klart å få pene negler. Har gått med neglelakk i en uke nå.
Damene på jobben som bruker neglelakk sier at jeg må ta av neglelakken og la neglene få luft, ellers fliser de seg opp.

Jeg kan ikke noe med negler og negelelakk men har lest masse på nett så jeg har nesten daglig siden siste uke i august brukt Trind neglebalsam + Nail repair fra samme merke som skal fremme vekst. Pluss at jeg har penslet på med Solar oil neglebåndsolje hver eneste kveld. Det må jo ha hjulpet for neglene har ikke fliset eller brukket på veien og de kjennes svært harde ut.

Men dette med neglelakk; må neglene ha luft? Ødelegger man neglene av å ha på neglelakk hele tiden?
Tetter neglelakk mer enn en base + overlakk, altså blank neglelakk? For utifra det jeg har lest så bør neglene uansett ha på base/overlakk selv om man ikke har farge på.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat