Vis enkelt innlegg
Gammel 15-04-08, 10:35   #1
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trenger råd om møbler og farger i stua

Jeg trenger råd om farger i stua. Nå har vi det brunt og hvitt, men innslag av beige og turkis. Bildet som henger over sofaen var tidligere turkis og brunt, men nå har jeg spent et stoff over den, som er ganske mørkt. Dermed må vi ha litt nye farger. Det turkise skal bort, og kanskje det beige også. Det lyserøde teppet er noe sambo har fått på jobben, så det skal også byttes.



På sikt skal vi ha nytt salongbord, og den fæle sjenken skal byttes.



Dermed står vi ganske fritt til å velge ny "tilleggsfarge" og jeg trenger råd! Liker grønt, rosa, lilla. Liker ikke rødt, blått, gult.

Ellers har jeg planer om å skaffe en slik lampe


og sette denne inni hjørnet slik at den kommer over salongbordet, og sette den lampa som nå står inni hjørnet på den nye sjenken.

Jeg trenger tips:
- "tilleggsfarge"?
- salongbord? farge på dette? link til noe dere synes kunne passe?
- sjenk? Farge? link?

Har vært inne på de fleste møbelsiter, men blir helt overveldet. Trenger å få satt ting i system for å se hva som passer.

Vurderer også å ommøblere, slik at det nye bildet ikke kommer over den mørke sofaen.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat