Vis enkelt innlegg
Gammel 02-02-17, 15:21   #15
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.571
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Plassering av norske medier i en politisk akse

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Jeg lurer litt på hensikten og synes den verken var spennende, interessant eller noe å "love".

Jeg er enig med deg her, tror jeg. Jeg synes også det er ganse snålt å stadig vekk bli plassert i kategorien elite, sånn helt plutselig. Hva menes med det i denne sammenhengen, egentlig? Alle i min nærmeste omgangskrets leser Klassekampen, men jeg tror ingen av oss på noen måte føler vi tilhører noen elite i dagens Norge. Ingen av oss er i hvert fall i noen som helst form for maktposisjon.

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

DN er også ikke helt høyrevridd som Polyanna skriver. Finansavisen er vel det fortsatt.

Jeg tror man intuitivt tenker at alt som handler om penger, finans og næringsliv er høyrevridd og kapitalistisk?

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat