Vis enkelt innlegg
Gammel 20-03-18, 09:47   #237
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.523
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Den mentale belastningen" - gjelder dette i Norge?

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Men er det sånn? Det er vel vanlig at man tar ansvar for sine egne foreldre, eller? Da snakker jeg om den mentale delen av ansvaret, jeg forventer selvsagt at mannen hjelper pappa med å måke snø hvis jeg ber han om det, men jeg forventer ikke at han skal komme på det av seg selv.

Og jeg kan gjerne handle truser til svigermor, men noen må jo fortelle meg at det trengs.

Heldigvis trenger ingen av foreldrene våre hjelp enda, men jeg regner jo med at vi tar hovedansvaret for hver vår slekt.

Mine foreldre har tatt noen grep allerede. Flyttet fra enebolig på landet til mer sentral, lettstelt leilighet i første etg f.eks.

Det er vel mer sånn at hvis mannen din har en søster så blir det hun som tar hovedansvaret for din svigermor. Sånn tradisjonelt sett.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat