Vis enkelt innlegg
Gammel 29-07-14, 18:59   #7
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brukt sykkel? Lurt eller ikke?

Nå vet ikke jeg hvor omfangsrik du er, men du skal være temmelig tung for at det bør ha noe å si. (Se prikk.)

Vær ellers obs på at slike "damesykler" er utrolig tunge å sykle, hvis du ikke bare skal sykle rett frem på en asfaltert landevei. Er det antydning til bakker der dere skal sykle, er det vesentlig lettere å sykle på for eksempel terrengsykkel eller hybrid, da formen på disse hjelper deg mye mer i bakkene. Du kan alltids finne slike med høyere ratt også, eller bytte til et høyere ratt, hvis modellen ikke er for gammel eller obskur. Det er ikke nødvendigvis så dyrt. (Det er ikke slik lenger, som jeg mener det var da jeg var ung: enten damesykkel med gigantsete og tantestyre eller racersykkel med bukkehornstyre som man måtte ligge over. Det finnes masse gode alternativer i dag.)

For øvrig syns jeg sykkelkurv (på styret) er djevelens verk; det forskyver balansen på sykkelen og gjør den ustabil.

Angående å kjøpe en brukt sykkel, så er det selvsagt et spørsmål om hvorfor den selges. Å kjøpe en sykkel som har stått ubrukt i fem år, hadde jeg glatt gjort. Å kjøpe en sykkel som er utslitt hadde jeg ikke gjort.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat