Vis enkelt innlegg
Gammel 21-03-18, 21:26   #72
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.690
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rock sokkene! 21.3.

Jeg fant dette et sted:

Du vet at det er organisasjonen Menneskeverd som står bak aksjonen Rockesokk? Du vet hva de står for? De sier at det er i samarbeid med Norsk Nettverk for Downs Syndrom, men NNDS fronter ikke dette så heftig som Menneskeverd... Jeg mener at vi skal være veeeldig bevisste rundt dette og ikke ukritisk dele eller delta kun fordi en gruppe av "våre" barn er involvert. Organisasjonen Menneskeverd har samme budskapet som Nessa og Knudsen hadde på 80-tallet bare i en annen innpakning og med andre virkemidler.
I Norge har vi hatt selvbestemt abort siden 1978 og det mener jeg vi skal akseptere og respektere. Folk får gjøre som de vil i den saken.
Jeg personlig kommer ikke til å ikle meg ulike sokker eller dele noe i anledning morgendagen, rett og slett fordi jeg ikke kan støtte organisasjonen som står bak. Ja til mangfold, likeverd, verdige liv, ulikheter og alle mann alle, men ikke med abortloven som bakteppe

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat