Vis enkelt innlegg
Gammel 30-06-23, 11:09   #7
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.495
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Bør det innføres et tredje kjønn?" - spørsmål i lokalvalg? Hæ?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg synes det er en irriterende tendens til at lokalvalget blir fremstilt som om det er stortingsvalg. Det har blitt mye verre de siste årene. Jeg skjønner jo at det ikke er så lett for riksdekkende media å fronte lokalpolitikk fra alle små og store steder, men likevel... Det skrives mye om at "Erna vinner valget i år", men Erna er faktisk ikke på valg nå.

Etter at Jan Tore Sanner fikk overført masse statlige oppgaver til fylke og kommuner, så er det kanskje ikke så lett å se forskjellen. Neida, joda, neida. Det har jo ikke fulgt med midler? Og mye er jo bare kjemperart, som lærerene og lønn feks (Minner meg om en kollega som ganske syrlig sa: "Merkelig at de ikke bare delegerer ansvaret for forsvaret til kommunene?")

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Og det er heldigvis ikke jeg heller! Etter åtte år som folkevalgt kjennes det ufattelig deilig og rett å gå ut nå.

Takk! Veldig bra at noen greier å "stå i det" å være folkevalgt Jeg tror det er blitt mye tøffere å være folkevalgt nå enn tidligere.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat