Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-17, 14:19   #11
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leie feriehus på østkysten i Italia

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Enig.

Avsporing. Men tog i sør Tjorven? Det kan være lurvete, og tildels svært kriminelt i Napoli. Vi ble advart av politiet utenfor Napoli Centrale. Og vi så tyver løpe med stjålet bagasje den korte stunden vi var der. Rutinerte og forsiktige reisende klarer seg, men det er anstrengende å være sånn på vakt. Jeg senket så til de grader skuldrene på Roma Ostiense, at det tok tid før jeg skjønte at vi var iakttatt der vi spurte om veien og kjøpte billetter på automat. Men med forhåndskjøpte billetter på tog med luftkondisjonering, så kan togreiser i Italia gjentas i vår familie.

Akkurat det med kriminalitet har jeg ikke tenkt så mye over. Vi har vært på interrail tidligere, og det var ikke noe vi tenkte så mye på da heller. Lurvete tog takler familien min fint.

Men det kan hende at det er litt enklere å leie bil.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat