Vis enkelt innlegg
Gammel 30-12-06, 22:53   #5
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor skal en 67-åring få babyer?

Utdrag fra min indre diskusjon:

1: Det er "naturstridig"

Ja, man må få hjelp av moderne medisin. Men det er nå så mange som trenger hjelp likevel til å få barn, og jeg mener jo ikke at det er feil.

2: Synd på ungene, mor for gammel

Kanskje det, men ikke synd nok på dem til at jeg er imot deres eksistens for å si det sånn. Det finnes da verre skjebner enn at foreldrene er gamle. Man har da foreldre som er unge men kort forventet levealder også uten at jeg synes de ikke skal få ha barn om de vil.

3: Sinnsyk bruk av ressurser.

Det er vel helst det jeg har vanskeligst å godta, hva vi tillater oss å bruke penger på i den vestlige verden. Hvor mange barn kan bli vaksinert for pengene som er brukt på dette? Men det gjelder jo fancy klær og biler også for den saks skyld. Og jeg synes vel at det er hyggeligere å bruke pengene på å få barn enn å kjøpe en ny bil.

4: Det er ekkelt. Dama har rynker.

Nei. Ikke holdbart argument.

Jeg lander på at jeg synes det er greit jeg.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat