Vis enkelt innlegg
Gammel 06-10-16, 15:39   #50
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.119
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Boksing - ja eller nei?

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.


(Dette er ikke noe jeg syns at frister på noen som helst måte selv.)


Hehe, nei for all del!

Prinsippielle diskusjoner klan jo nettopp derfor være litt artig, fordi essensen i ulike politiske syn kan fremkomme veldig tydelig.

Jeg mener feks det bør være grenser for hva man usetter seg selv for av frivillig skade, mens andre mener at det er helt ok å kutte av seg armer og bein med vilje med sløv og rusten kniv, hvis det er det man ønsker. Andre igjen mener det går en grense ettellerannet sted, og at boksing er før eller etter denne grensen. I ytterste konsekvens kommer man jo til frivillig drap, det finnes jo også eksempler på folk som takker ja til dette (ikke aktiv dødshjelp, mer voldelig enn som så på friske personer), men det tror jeg de fleste land har forbud mot. Men i prinsippet trenger man jo ikke det heller.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat