Vis enkelt innlegg
Gammel 04-04-17, 09:47   #6
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Norgesferie med barn

Vi hadde en kjempefin tur i fjor, når vi hadde amerikanere på besøk. Den var jo temmelig intensiv, men det går an å gjøre deler av den. Vi bodde endel på airbnb, og det fungerte utmerket.

Dette er det jeg gjerne gjør igjen:
Dresintur på veggli: Kjempefin tur som kan gjøres så enkel eller vanskelig man vil. Dresinene er forundelig enkle å sykle på, og det er fin natur og spennende med mørke tunneller.

Vi kjørte videre herfra til Gudvangen. Det var en lang, og ganske kjedelig tur, den tror jeg ikke jeg hadde tatt igjen. Men jeg ville kanskje kjørt til Flåm og syklet rallarvegen.

Fra Gudvangen kjørte vi til Voss, hvor ungene prøvde seg på vindtunnel, stor stas!

Derifra kjørte vi til Hardanger hvor vi bodde på airbnb på en gård, der det var masse dyr. Nydelig område, og super utsikt (vi hadde riktignok tåke). Jeg har så lyst til å reise tilbake hit. Fra Hardanger tok vi ferge over til Folgefonna hvor vi planla å stå på ski. Dessverre tillot ikke været det, men bare kjøreturen opp var verdt det. Det var som å kjøre gjennom mordor!

Derifra gikk turen over Haukelifjell hvor det går an å sove over, ned til Telemark hvor vi bodde på airbnb på Vinje, rett bak Vinje kirke. Nydelig område! Derifra kjørte vi hjem forbi Heddal Stavkirke, og innom gårdstunet der (litt ala folkemuseet).

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat