Vis enkelt innlegg
Gammel 31-05-17, 21:34   #27
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Til dere som har hatt undercut

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Dette er kanskje en av de rareste greiene jeg har opplevd her. Jeg kom bare med en tilleggsopplysning oppi her.

Ja ja.

Oj, det rareste? Skal jeg fortelle deg om det rareste jeg har opplevd? Den gangen du sa til meg at du heller ønsket å være sexylubben enn å være så tynn at du hadde problemer med å barbere deg under armene. Sånn som meg. DET var rart. Hyggelige folk sier ikke sånn. For meg var det et reelt problem. Fei for din egen dør først. Og ja, jeg skiller ikke sak og person, nå. Jeg hadde ikke tenkt på den episoden før nå, men det skinner jo bare igjennom hvordan du er.
Jeg kom med et tips, det var ikke godt nok. Helt i orden.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat