Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-18, 09:45   #33
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lydbok for familien på roadtrip?

Opprinnelig lagt inn av Snippa

Av ungdomsbøker vi voksne ikke hadde fått fnatt av å høre på, tror jeg at jeg ville sjekka ut bøker av Arne Svingen, Arne Berggren, Harald Rosenløw Eeg eller Lars Mæhle.

Ja! Arne Svingens Pungdyr er jo utrolig kul. (Muligens litt pinlig å høre en liten sex-scene der, men den varer sikkert ikke mer enn ett minutt.) Enda søtere er de to bøkene om Anton. Uhellet Anton mener jeg den første boken heter, av Gudrun Skretting. Jeg koste meg glugg med disse bøkene, det gjorde trettenåringen min også.

Pepper Lemon er aktiv nå   Svar med sitat