Vis enkelt innlegg
Gammel 24-01-19, 12:06   #215
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.935
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rydde og orgаnisere et rom grundig på en måneds tid - er du med?

Takket være sykemelding (hurra liksom ) med beskjed om å gjøre fysiske ting, får jeg ryddet litt om litt. Ikke i det tempoet jeg skulle ønske, men ting skjer. Under er oppdaterte lister fra mine tidligere poster.

Ferdigryddet:

  • Ryddet trappegangen fra 1. etasje til kjelleren (2018).
  • Ryddet vaskerommet og trimrommet (2018).
  • Ryddet, pakket, flyttet og gitt bort fra Mutter'ns gamle leilighet og inn i den nye. (sept/okt 2018).
  • Hobbyrommet (Yngstes gamle rom), der er det nå bare ting som skal være der (uke 1 2019).
  • Muttern's siste tre bananesker er ryddet med gibortresultat (uke3 2019).
Oppdatert plan for 2019:
  • Rydde og sortere matkottet i kjelleren (januarmål).
  • Ditto for lagerrommet i kjelleren (februarmål).
  • De delene av kontoret jeg råder over (påsken?).
  • Bokhyllene i 2. etasje (påsken?).
  • Kjøkken og stue skal en gang ryddes for ting vi egentlig ikke bruker (sommer 2019?).
Hva Helten skal få rydde, vinter/vår 2019 håper jeg:
  • Verkstedet i kjelleren. Den er full av verktøy, ved, elektriske greier, en motorsykkel som ikke har vært kjørbar siden 2005. Svigerfar startet samlingen i 1956 og vi/Helten har fortsatt i de 15 årene vi har bodd her.
  • Garasjen, mye av det samme som over.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat