Vis enkelt innlegg
Gammel 07-08-17, 14:23   #20
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva planter jeg i krukkene nå?

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Ikke helt, la bladene sitte igjen og klipp stilker og alt som er stygt. Hvis man er flink underveis til å "deadheade", altså klippe avblomstrete blomster, så blir de fine og står lenger, for da stresser man blomsten til å blomstre mer.


Jeg raidet min her for litt siden, og jammen blomstret den all mass etter at det ikke har vært noe blomstring på lenge.

Men nå er den knekt flere steder. Pokkers drittvær. Den er oppstammet, og stor og fin og frodig, og ble sikkert for fristende for tjorungen som har flyttet inn i hagen.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat