Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-11, 23:22   #46
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.254
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avfallssortering - hvordan er det hos dere?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Mat, papir og rest.

Hvordan i huleste organiserer man det dere skriver med fem dunker inne? Jeg synes ikke det er pes å sortere, jeg synes det er pes å skaffe mange dunker/ spann/ bøtter inne, som alle skal passe under vasken, helst. Vi har en stor skuff under vasken, men jeg får ikke alt inn der og dunkene som passer der er for små.

Hva gjør man egentlig innendørs?

Vi har stor skuff med fire dunker. Tre store og en liten. Plast, rest og glass/metall i hver sin store, og matavfallet i den lille. Vi kaster ikke mye matavfall og det bør uansett tømmes ofte pga lukt. Papir har vi i en plastkasse i nederste hylle i kosteskapet, nær gangen (hvor vi sorterer posten).

Glass og metall flyttes ned i kasser i matboden etter hvert, hvor de hoper seg opp til vi får levert det.

Mat, rest og plast går i en dunk. Papir i en annen.

Jeg er utrolig glad jeg slipper et regime med masse dunker ute, som skal kjøres frem på hver sine dager.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat