Vis enkelt innlegg
Gammel 09-08-19, 10:47   #84
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kampen mot rynkene

Jeg har begynt å bruke produktene til Ole Henriksen de siste åreneog ELSKER dem

Jeg har krem+serum fra den blå serien, som jeg synes er litt "tung" så den har jeg brukt om natten.
Også 2 kremer (en med og en uten SPF)+serum+skrubbemaske fra den gule serien, som gjør underverker med huden min.
Og Goodnight nattkrem, som er helt vidunderlig.

Alle produktene lukter himmelsk og får huden min til å se finere ut enn med andre produkter jeg har hatt oppigjennom. (Lancome, Biotherm, Clarins)

Ole Henriksen har også en helt genial maske; det er 3 små engangsmasker man skal bruke etter hverandre, og huden min blir helt utrolig fin av dem. Jeg pleier å ta med når jeg skal på jobbreise.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Ole-Henriksen-POWER-Bright-Review-5-of-10.jpg (56,7 KB, 591 visninger)
Filtype: jpg 91aZ4RWUNoL._SY355_.jpg (25,3 KB, 572 visninger)
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat